صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا1403/01/31ورود به سیستم
کد خبر: 1009تاریخ انتشار خبر: 11/02/1401 - 9:20تعداد بازدید: 459

آموزش ثبت تیکت فعالسازی اشتباه در سامانه همتا


در صورتیکه کاربر در فرآیند فعالسازی دستگاه، شماره تلفن را اشتباه وارد کرده باشد بمنظور دریافت مالکیت دستگاه میتواند نسبت به ثبت درخواست در کارتابل خود اقدام نماید. مراحل ثبت درخواست بصورت زیر می‌باشد:

 

مرحله یک:

پس از ورود به کارتابل خود از طریق آدرس hamta.ntsw.ir، از منوی سمت راست گزینه ثبت و پیگیری مشکلات را انتخاب نمایید.

 

مرحله دو:

در صفحه باز شده از قسمت بالای صفحه گزینه ایجاد را انتخاب نمایید.

 

مرحله سه:

در این صفحه در قسمت "موضوع مشکل را انتخب نمایید" گزینه در فعالسازی، شماره تلفن همراه را اشتباه وارد کرده‌ام را انتخاب نمایید.

 

مرحله چهار:

سپس با مطالعه دقیق راهنما بر روی گزینه "مرحله بعد" کلیک نمایید.

 

مرحله پنج:

در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده شامل: نام، شماره همراه صحیح، شماره همراه اشتباه (در صورتیکه از شماره تلفن اشتباه اطمینان ندارید از وارد کردن آن خودداری نمایید)، شناسه(imei) دستگاه و توضیحات را وارد نمایید.

ضرورت ورود هر دو شناسه(imei) برای دستگاه دو سیم‌کارت

پس از وارد نمودن شناسه(imei) اول در صورتی که دستگاه دارای دو اسلات (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) باشد، کادری برای ورود شناسه(imei) دوم به صورت خودکار توسط سامانه همتا فعال می‌شود که لازم است شناسه(imei) دوم نیز در این کادر وارد شود.

 

مرحله شش:

چنانچه کاربر در ورود شماره تلفن همراه 1 یا 2 عدد را اشتباه وارد کرده باشد و اطلاعات مورد نیاز را بصورت صحیح وارد کند، پس از بررسی سیستمی، مالکیت دستگاه پس از چند دقیقه به شماره صحیح انتقال داده می‌شود.

در غیر اینصورت پس از بررسی توسط کارشناس و تماس با شماره اشتباه و عدم ادعای مالکیت توسط ایشان، انتقال مالکیت به شماره صحیح انجام خواهد شد.

پس از ثبت درخواست ممکن است با پیغام‌های زیر از سمت "کارشناس لایه صفر" همتا مواجه شوید. راهنمای رفع مشکلات احتمالی درخواست در جدول زیر ارائه شده است:

ردیفنظر کارشناس لایه صفر همتا نحوه رفع مشکل
1

درخواست شما بررسی و تایید گردید

درخواست شما تایید و دستگاه به شماره صحیح انتقال مالکیت داده شده است.

 2درخواست شما بررسی و رد گردیده است (لطفا سیم‌کارت صحیح را بر روی دستگاه قرار داده و روشن نمایید)

جهت رفع این مشکل سیم‌کارت صحیح را بر روی یکی از اسلات‌های دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) قرار داده و در شبکه روشن نمایید. جهت اطمینان پس از روشن شدن یک تماس حاصل شود.

 3درخواست شما بررسی و رد گردیده است (تلفن مبدا و مقصد می‌بایست متفاوت باشد)

در این حالت شماره تلفن صحیح و اشتباه یکسان وارد شده است. درخواست خود را در تیکت دیگر ثبت و شماره تلفن‌های صحیح و اشتباه را بدرستی وارد نمایید.

 4

درخواست شما بررسی و رد گردیده است (تعداد شناسه‌های وارد شده(imei) با تعداد شناسه این مدل دستگاه مطابقت ندارد)

شناسه(imei)های دستگاه اشتباه وارد شده‌اند. بمنظور رفع مشکل درخواست خود را در تیکت دیگر ثبت و شناسه(imei)های دستگاه را به درستی وارد نمایید.

 5

درخواست شما بررسی و رد گردیده است (طبق بررسی‌های صورت گرفته دستگاه به شماره اشتباه ذکر شده تعلق داشته و قابلیت انتقال وجود ندارد)

شماره تلفن اشتباه با دستگاه در شبکه رویت شده است. بنابراین شامل درخواست فعالسازی اشتباه نمی‌شود.

 6

درخواست شما بررسی و رد گردیده است (طبق بررسی‌های صورت گرفته دستگاه سابقه فعالسازی اشتباه ندارد، جهت راهنمایی بیشتر با تلفن 096366 تماس بگیرید)

در این حالت به منظور دریافت راهنمایی بیشتر با مرکز تماس همتا به شماره 096366 تماس برقرار نمایید.

 7

درخواست شما بررسی و رد گردیده است (طبق بررسی‌های صورت گرفته شناسه/شناسه‌ها در کارتابل شماره اشتباه وارد شده قرار ندارد اگر شماره تلفن اشتباه را نمی دانید در زمان ثبت مجدد درخواست، از ورود شماره مذکور صرف نظر نمایید بدیهی است ورود اطلاعات در قسمت شماره اشتباه روند تایید درخواست شما را تسریع خواهد کرد)

شماره تلفن اشتباه، نادرست وارد شده است. درخواست خود را در تیکت جدید ثبت و از وارد نمودن شماره تلفن اشتباه خودداری نمایید.

 





نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
 
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
×
Powered By Sorooshan Co